Kas Sul juhtub nii, et tead, mida on vaja teha, tahad seda teha ja oskad ka, aga sellest hoolimata jääd plaanide elluviimisel ajahätta?

Kuidas see mõjutab Sinu elu:

  • Katkestused ja ootamatud asjad löövad päevaplaani segi?
  • Ajast tuleb puudu?
  • Infotulv on ajuti üle mõistuse suur?
  • Koormad end ülesannetega üle?
  • Kipud asju edasi lükkama?

Need on veel väikesed mured. Olen avastanud, et ajajuhtimise probleemid tekivad, sest

  • me ei pane olulisi asju plaanidesse ega kalendrisse,
  • me ei suuda tehtud plaane kaitsta teiste ega enda segamiste ja katkestamiste eest
  • me ei keskendu ega pühendu planeeritud tegevustele piisavalt.

Kristjan Otsmann aitab Sul neile probleemidele lahendusi leida ja uusi ajajuhtimisnippe omandada ühepäevase praktilise, huvitava ja kasuliku Aruka ajajuhtimise koolituse käigus.

Koolituselt saad tõuke, et võtta end kätte ning teha edaspidi olulisi asju sihikindlamalt ja tulemuslikumalt. Koolitusel arutame selliseid asju:

  • kuidas omada ülevaadet kõigest, mis teoksil, ja vältida asjade unarusse jätmist,
  • kuidas püstitada reaalseid ja konkreetseid sihte ja eesmärke ning neid saavutada,
  • kuidas olulised asjad kiiresti ja tulemuslikult ellu viia,
  • kuidas teha õigeid asju õigel ajal õiges kohas ja seega aega võita,
  • kuidas võtta kontroll oma kalendri üle enda kätte,
  • kuidas tulla toime päeva hakkivate ootamatuste ja ajaröövlitega,
  • kuidas toime tulla argieluga kodukontoris,
  • kuidas vähendada tegemata asjadest tingitud stressi miinimumini ning
  • kuidas kasutada arukaks ajajuhtimiseks harjumuspäraseid töövahendeid tõhusalt.

Tavaliselt suudavad koolituse läbinud inimesed teha edaspidi kolme asja, mis muudab nende elu efektiivsemaks ja kvaliteetsemaks: nad panevad olulised asjad kalendrisse kirja ning tegutsevad vastavalt tehtud plaanidele ja peavad endale antud lubadustest kinni, tulles samal ajal toime igapäevaste katkestustega. Lõpptulemusena saavutavad nad oma eesmärke kiiremini, paremini ja väiksema stressiga.

JÄRGMISED AVALIKUD KOOLITUSED:

  • 18. aprillil kell 10-16 Tallinnas
  • 18. septembril kell 10-16 Tallinnas

Koolitusel osalemine maksab 245 € + km inimese kohta.

Registreeru koolitusele nüüd!

Koolituse hind sisaldab: suurepärast koolitust ja käepäraseid koolitusmaterjale ning kontaktkoolitustel ka lõunapausi ja kohvipause .

Koolitusel osalemisest loobumise tingimused

TELLI SISEKOOLITUS

Sisekoolitusi viime läbi kolmes erinevas formaadis:

Ühepäevane koolitus

  • Enne koolitust kaardistame põhjalikult Su ettevõtte/organisatsiooni ajajuhtimise probleemid ning töötame koos välja lahendusvõimalused.
  • Intervjueerime 2-3 osalejat, et selgitada välja inimeste ajajuhtimisprobleemid.
  • Täpsustame kõigi osalejate ajajuhtimisharjumusi ja -probleemi enne koolitust veebiküsitlusega, et luua täpselt selline koolitus, millest tõuseb maksimaalne kasu.
  • Koolitusel käime osalejate probleemide lahenduskäigu läbi samm-sammult nii, et inimesed teevad koolitusel tööd oma konkreetsete probleemide ja tegevustega.
  • Kui see on vajalik, võime korraldada koolituse, kuhu inimesed võtavad kaasa oma sülearvutid MS Outlook 365, 2019 või 2016 ning häälestavad koolitusel oma sülearvuti ideaalseks ajajuhtimise abimeheks. Iseenesest mõista paneme toimima ka sünkroniseerimise Outlooki ja mobiiltelefoni vahel, et saaksid oma kalendrit ja tegevusnimestikke mobiilist vaadata ja täiendada.
  • Kui enamus inimesi kasutab pabermärkmikku, siis sätime koolitusel iga osaleja pabermärkmiku parimasse võimalikku korda, et seda saaks mugavalt kasutada.
  • Vajadusel:
    • sõnastame ühistöös ajajuhtimise hea tava, mis on aluseks tulevikus organisatsioonisiseses suhtluses
    • töötame välja tõhusate nõupidamiste hea tava, et me ei raiskaks tulevikus nõupidamistel nii palju aega
    • korraldame ajurünnaku, et tõhusalt toime tulla ootamatuste ja katkestustega, mis hakivad me päeva
    • uurime koos, kuidas seljatada edasilükkamise probleem ning ennast motiveerida oluliste asjadega tegelema
  • Kui pead seda vajalikuks, saame lisada koolitusele ka nõustamise, et koolituse mõju suurendada. Alternatiivina saame korraldada 2-4 nädalat pärast koolitust 1-2tunnise kordussessiooni, millel kordame õpitu üle ning jagame häid mõtteid, kuidas tulevikus end ajas veel paremini juhtida.

Poolepäevane koolitus

  • Enne koolitust kaardistame põhjalikult Su ettevõtte/organisatsiooni ajajuhtimise probleemid ning töötame koos välja lahendusvõimalused.
  • Täpsustame kõigi osalejate ajajuhtimisharjumusi ja -probleemi enne koolitust veebiküsitlusega, et luua täpselt selline koolitus, millest tõuseb maksimaalne kasu.
  • Koolituse jooksul käime mänguliselt läbi ajajuhtimise põhitõed ning hoolitseme selle eest, et iga osaleja sõnastaks oma eesmärgid ning mõistaks, mida ta konkreetselt peab tegema, et valitud eesmärke saavutada. Samuti õpivad osalejad ootamatustega toime tulema ning leidma tasakaalu prioriteetsete tegevuste ja igapäeva vajalike pisiasjade vahel.
  • Kui pead seda vajalikuks, saame lisada koolitusele ka nõustamise, et koolituse mõju suurendada. Alternatiivina saame korraldada 2-4 nädalat pärast koolitust 1-2tunnise kordussessiooni, millel kordame õpitu üle ning jagame häid mõtteid, kuidas tulevikus end ajas veel paremini juhtida.

1,5tunnine koolitus

  • Enne koolitust kaardistame Su ettevõtte/organisatsiooni ajajuhtimise probleemid ning töötame koos välja lahendusvõimalused.
  • Koolitusel jõuame tegeleda 1-2 probleemile lahenduste leidmisega. Tavaliselt on nendeks prioriteetsuse välja selgitamise põhimõtted, tegevuste korrastamine ja/või ootamatuste ja ajaröövlitega toimetulek.
  • 1,5tunnine koolitus on suurepärane sissejuhatus selleks, et pärast seda coachida Sinu ettevõtte/organisatsiooni võtmeisikuid ning aidata neil oma asjadega õigeks ajaks võimalikult efektiivselt toime tulla.

MIS ON SINU JÄRGMINE TEGEVUS?