Kas tunned, et Sinu ettevõte/organisatsioon saaks klientidega pidada e-kirjavahetust märksa tõhusamalt? Kui tihti märkad, et

  • klienditeenindajad ei vasta e-kirja teel saabunud klientide soovidele nii, et kliendil oleks võimalikult lihtne ja meeldiv pakkumist aktsepteerida;
  • klienditeenindajad vastavad e-kirjadele enda parema äratundmise kohaselt ja eksivad vahel netiketi vastu;
  • klienditeenindajad ei vormista vastuseid sisuliselt või keeleliselt korrektselt;
  • klient ei suuda e-kirjast olulist infot kümne sekundiga leida;
  • kliendile saadetavad e-kirjad on liiga lakoonilised või liiga pikad ja lohisevad;
  • klienditeenindajad ei jälgi hoolikalt, kuidas areneb kliendisuhe pärast e-kirja saatmist;
  • klienditeenindajad ei oska kasutada e-suhtlust täiendavate toodete või teenuste müügiks?

Aga sooviksid jõuda nii kaugele, et

  • kõik Su ettevõtte/organisatsiooni töötajad suhtlevad e-kirja teel nii vormi kui sisu poolest korrektselt;
  • inimesed jälgivad, mis saab saadetud kirjadest edasi ning vajadusel hangivad kliendilt tagasisidet;
  • töötajad suudavad e-kirjades pakkuda kliendile täiendavat müüki.

Telli sisekoolitus

Tõhusa e-suhtluse sisekoolitusi viime läbi kahes formaadis

7-tunnine koolitus

  • Kaardistame hetkeolukorra
  • Arutame juhtidega, millised peaks olema klientidele saadetavate e-kirjade sisu ja vorm ning mida ja kuidas saame e-suhtluses kliendirühmade kaupa täiendavalt müüa; samuti paneme paika, milliste koolitusrühmade kaupa saame kõige tõhusamalt muudatused ellu viia
  • Koolituspäeval arutame osalejatega
    • milline on netiketile vastav e-kirja sisu ja vorm
    • kuidas suurendada saadetud e-kirjale vastuse saamise tõenäosust ja kuidas aktiveerida klienti
    • kuidas vältida kontorisisest spämmi
    • kuidas müüa kliendile täiendavaid teenuseid ja tooteid “muuseas”-vormis
    • lepime kokku, kui kiiresti reageerime majasisestele ning kui kiiresti majavälistele e-kirjadele
  • Kuu pärast koolitust analüüsime, mida on e-kirjades veel vaja muuta ning vajadusel korraldame täiendava sessiooni muudatuste kommunikeerimiseks

1,5-tunnine netiketi koolitus

  • Analüüsime praeguste e-kirjade sisu ja vormi.
  • Arutame juhtidega, mida peaksime muutma.
  • Selgitame interaktiivse koolituse käigus, kuidas kirjutada korrektse sisu ja vormiga e-kirju, ning harjutame seda.

Mis on Sinu järgmine tegevus?