Kui tihti juhtub, et Sina või Su meeskonna liikmed

  • ei julge sõna võtta, kuigi seda oleks väga vaja?
  • räägivad nii segaselt, et kuulajatel jääb mulje, et sa ei teagi, mida öelda tahad?
  • ei “müü oma mõtet ära”, st esinemisel puudub soovitud tulemus?
  • ei tunne end mugavalt, kui tuleb avalikult rääkida?
  • ei suuda sõna võtta, kui satud ootamatult tähelepanu keskmesse?
  • ei tea, kuidas võõra inimesega minna spontaanselt juttu ajama?

Selle tulemusena võib juhtuda, et

  • Sinu maine langeb, sest esinemine läks lörri. Ja esinemisest loodetud tulemusi ei paista kuskilt.
  • Pelgad küsimuste-vastuste sessiooni veel enam kui esinemist ennast.
  • Kardad esinemist üha enam.
  • Sa ei suuda luua uusi, äri edendavaid kontakte.

Iga avaliku esinemise koolituse koostame vastavalt konkreetse ettevõtte või organisatsiooni vajadustele. Tavaliselt tegeleme järgmiste teemadega:

  • positiivse esmamulje loomine ja publiku tähelepanu püüdmine
  • selge esinemise ettevalmistustöö ja ülesehitus
  • esinemise köitev stiil ja sisu
  • toetavate ja selgitavate abimaterjalide loomine
  • publikuhirmu leevendamine
  • küsimustega toimetulek
  • arukate ja selgete küsimuste küsimine konverentsil
  • ebameeldiva sõnumi edastamine
  • meediaga suhtlemise omapärad
  • ootamatu sõnavõtuga esinemine
  • juhuslike inimestega vestluse alustamine

Telli sisekoolitus

  • Enne koolitust arutame juhtiga, milliseid tulemusi on vaja koolitusega saavutada
  • Intervjueerime 2-3 meeskonna liiget, et mõista inimeste probleeme ja vajadusi
  • Hangime tagasi- ja edasisidet veebiküsitlusega kõigilt koolitusel osalejatelt, et olla kindlad: koolitus annab soovitud tulemuse
  • Kahe- ja poolepäevase mängulise koolituse käigus õpime, kuidas olla parem esineja, ning harjutame sujuvat ja tulemuslikku esinemist.

Mis on Sinu järgmine tegevus?

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

nineteen + 4 =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.